Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Pohon oboch vozidiel z Mníchova bude zabezpečovať preplňovaná 4,4 litrová V8 s výkonom 423 kW (575 k) dostupných v rozpätí 6000 až 6500 otáčok spolu s krútiacim momentom 750 Nm, ktorý leží v spektre 2200 až 5000 otáčok. Emkové mašiny s ním stihnú dosiahnuť stovku za 4,2 sekundy a maximálku im výrobca elektronicky obmedzil na 250 km/h. Po vyradení obmedzovača rýchlosť stúpa na 280 km/h. Medzigeneračne došlo z zvýšeniu výkonu o 3 a krútiaceho momentu o 5 %. Zmenu prevodov zabezpečuje osemstupňová prevodovka M Steptronic.

Spotreba by mala v týchto prípadoch medzigeneračne klesnúť o 20 %. Papierové údaje hovoria o 11,1 l/100 km kombinovanej prevádzky. Podvozok je v porovnaní s obyčajnými typmi znížený o 10 mm. BMW ho ladilo na Nürburgringu. Vodič si bude môcť zvoliť jazdné režimy Comfort, Sport a Sport+. Emkové dvojičky by mali bez problémov zvládať priečne preťaženie s veľkosťou 1,2 g.

Divízia M opäť dokázala, že aj z SUV/CUV sa dá spraviť raketa s náložou pod kapotou. Zrýchlením na 100 km/h za 4,2 sekundy sa predsa nemôže chváliť hocijaká ostrá verzia bežného auta.

Divízia M pripravila v interiéri zmes športového charakteru a luxusu.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

X5 M a X6 M stoja na 21 palcových kolesách s rozmermi pneumatík 285/35 vpredu a 325/30 vzadu. Za nimi sa nachádzajú brzdové kotúče s koreňmi v motoršporte. Doštičky majú o 50 % vyššiu styčnú plochu. Brzdový systém divízie M je v porovnaní s klasickým ľahší o 1,6 kg. Presné rozmery kotúčov sme sa však z tlačovej správy nedozvedeli.

Po dizajnovej stránke dostali X5 a X6 nové nárazníky, prahy, difúzory s dvoma koncovkami výfukov, výduchy na predných blatníkoch alebo spätné zrkadlá. Do vnútra sa dostali nové sedadlá alebo emkový volant s hliníkovými pádlami prevodovky. Sedadlá sú potiahnuté kožou Merino, palubná doska dostala Nappu a strop Altancaru. Na palubu sa navyše dostal aj klavírny lak a slušná dávka hliníka. Koho prestane baviť zvuk osemvalca, ten sa môže započúvať do audiosystému Harman Kardon. Obe vozidlá sú samozrejme plne kompatibilné s aplikáciou zobrazujúcou telemetriu.

Zdroj: tlačová správa

Prečítajte si aj: Prvé foto a podrobné info o BMW X6 II. generácie typ F16

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 24 obrázkov
X5 a X6 sú v podstate totožné autá, ktoré sa od seba odlišujú najmä tvarom karosérie. Inak to nie je ani v prípade modelov s označením M.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 27 obrázkov