Ochrana dospelých
Ako som spomínal, za ochranu dospelých získala nová Z4-ka rovných 97 %. Pri čelnom náraze s prekrytím mali prední pasažieri najlepšie hodnoty, okrem pravých spodných častí nôh u oboch pasažierov, tie dostali o stupeň horšiu známku. Pri čelnom náraze bez prekrytia mal o stupeň horšiu známku trup vodiča.
Ochrana detí
Hoci ide o dvojsedadlový roadster, aj tak získalo BMW Z4 v ochrane detí 87 %. Keďže auto má štandardne ISOFIX, môžete voziť dieťa na prednej sedačke, samozrejme s vypnutým airbagom a otočenou sedačkou proti smeru jazdy.
Ochrana chodcov
V tejto kategórii získala nová Z4-ka 91 %. Keďže ide o nižšie auto, dalo sa predpokladať, že bude pre chodcov „mierumilovnejšie“. Je to vidieť aj na výsledkoch. Celá predná časť, kapota aj A-stĺpiky skončili s najlepšími výsledkami.
Asistenčné systémy
V poslednej kategórii má nová Z4-ka slušných 76 %. Brzdný asistent fungoval dobre pri mestských aj vyšších rýchlostiach. Taktiež dokázal rozpoznať chodcov aj cyklistov, s tým problém nebol. Po celom teste tak skončila BMW Z4 s plným počtom hviezdičiek.