Briti odhalili záhadu úspechu SUV
Aston Martin totiž intenzívne testuje nový prírastok do kategórie SUV. Bude sa volať Aston Martin DBX. Pri tejto príležitosti si dali urobiť prieskum, ktorý mal odhaliť záhadu veľkého úspechu SUV. A dostávame sa k začiatku článku. Sú za tým vraj ženy. Doteraz si majitelia SUV obhajovali lepšou bezpečnosťou, výhľadom a pohodlnejším nastupovaním. A keď si to teraz spojíte s rozmýšľaním svojej polovičky, presne viete, čo ich na tých autách tak láka.
Výborne to popísal šéf marketingu Astonu Martin, Simon Sprouleh. “Ženy sa chcú cítiť bezpečne, chcú byť chránené, chcú vidieť pred seba. Autá SUV jednoducho majú to, čo ženy od auta očakávajú.” Ale predsa aj tak auta kupujú hlavne muži. Omyl! Môže sa to tak zdať, no pravda je opäť inde. “SUV sú atraktívne pre obe pohlavia, ale ženy v nich nachádzajú viac uspokojenia. A až 80 % rozhodnutí o nákupe je robených ženami, bez ohľadu na to, kto vystupuje ako kupec. Je teda zrejmé, že ženské preferencie výrazne ovplyvňujú trh.”
A to je teda ozaj krutá nová pravda, ktorú môžem predviesť na reálnom príklade. Ideme s priateľkou po meste. Prebehne okolo Lamborghini Huracan Performante. Jednoducho porno na kolesách. Hovorím jej, pozri sa na to. Nehovor mi, že sa ti to nepáči. “Však to je úplne strašné a škaredé jak to je nízke! A ešte to aj hučí jak dr????é!”. Vzápätí ide okolo Mercedes GLE. “Bóže Michal pozri, to je auto! Také si raz kúpime!” Takže áno, s týmto výskumom sa plne stotožňujem.