Krútiak vás bude do chrbta kopať pri 1700 ot/min a výkon dosiahne maxima v 6000 otáčkach. Vďaka týmto číslam akceleruje luxusné kupé na stovku za 4,5 sekúnd, čo je o 0,3 s rýchlejšie než slabšia verzia. Rozdiel v maximálke tiež ledva postrehnete, tá sa dvihla z 303 na 309 km/h. Otvorená verzia je tradične pomalšia než kupé, ale len nevýrazne - stovka za 4,7 s a maximálka 308 km/h. Tieto čísla vyzerajú fajn, no menej už fakt, že Bentley má stále hmotnosť 2,3 tony. Automobilka ale sľubuje živú akceleráciu. Automatická prevodovka ZF je na krátko poskladaná a má osem stupňov. Conti GT V8 S má s na plnú nádrž dojazd 805 kilometrov, čo je nejakých 10,5 l/100km. Ále to je samozrejme papierové číslo. Ak máte však na takéto auto skromných 160 000 Eur, netrápi vás to.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Drobných zmien sa dočkal i podvozok. Konštruktéri ho pritvrdili o 45 percent na prednej náprave a o 33 na zadnej. Rovnako znížili i svetlú výšku o 10 mm. Príplatková výbava je pestrejšia o nové 20-palcové disky kolies.