Dieter Zetsche nič nepotvrdil, ani nevyvrátil. Na jednej strane je dizajn auta s tradičnou dlhou kapotou a na druhej ekonomické hľadisko. "Všetci vieme, že automobilový priemysel rastie a rastie viac na sedanoch a SUV než na športových autách. V tomto ovzduší sa teda musíme pozerať aj na naše kupé, kabriolety a roadstery," dodal šéf Mercedesu.
Dlhá kapota a veľký priestor medzi prednými kolesami a dverami sú prvky, o ktoré by Mercedes nechcel prísť.
Šéf Mercedesu to úplne nevylúčil
A presne túto otázku položil šéfovi Mercedesu, Dr. Dieterovi Zetschemu, redaktor z austrálskeho magazínu CarAdvice. Ako na ňu reagoval? Úprimne povedané nejednoznačne. Síce na jednej strane povedal: "Roadster s predným pohon je úplne iné zviera." V prípade tohto modelu navyše zohráva veľkú úlohu aj dizajn auta: "Špeciálne dlhá kapota Mercedesu a veľký priestor medzi predným kolesom a dverami je kľúčovým znakom," dodal Zetsche. To by naznačovalo, že automobilka chce zachovať klasické usporiadanie, teda motor pozdĺžne, čo najviac za prednou nápravou a pohon zadných kolies. Sú však na trhu aj autá, ktoré dokazujú, že dlhá kapota nemusí znamenať pohon zadných kolies. Napríklad Mazda 3. Zetsche navyše vzápätí dodal, že musia pozerať aj na ekonomické hľadisko: "Všetci vieme, že automobilový priemysel rastie a rastie viac na sedanoch a SUV ako na športových autách. V tomto ovzduší sa teda musíme pozerať aj na naše kupé, kabriolety a roadstery." Šéf automobilky teda pripustil zmenu, no jednoznačnej odpovedi sa vyhol týmito slovami: "Náš čas na vývoj je oveľa kratší ako v minulosti, takže to teraz nemôžeme komentovať." Blízka budúcnosť teda ukáže, či bude ďalšia generácia SLC konštrukčne blízka BMW Z4, alebo skôr Audi TT Roadster.
Zdroj: caradvice