Až 1000 kg prítlaku
Automobilka vylepšila verziu GTR vo všetkých oblastiach, to znamená tvrdý podvozok nastavený na okruhy, prekopaný aero balík s masívnym spliterom a difúzorom, ktorý generuje šialených 1000 kg prítlaku, to je o 200 kg viac ako štandardný model Senna a o 400 kg viac ako P1 GTR! Okruhový špeciál musí mať sparťanský interiér, pretekárske sedadlá a pásy.
McLaren Senna GTR by mohol byť rýchlejší ako P1 GTR
Škoda, že McLaren nepovedal nič o motore, ale z 4,0 l twin-turbo V8 môžeme očakávať minimálne 825 k a 800 Nm. Automobilka však potvrdila, že Senna GTR dostane vylepšenú prevodovku. Zatiaľ však nevieme, či to bude ostrejšia verzia 7-stupňovej dvojspojkovej prevodovky z cestného modelu, alebo pretekárska 6-stupňová sekvenčná z McLarenu 650S GT3.
Ani o parametroch nič nepovedali, lenže pretekárske sliky, širší rozchod, prepracované aero sľubujú, že to bude lepšie ako v štandardnom McLarene Senna, teda lepšie ako z 0 na 100 km/h za 2,8 s a z 0 na 200 km/h za 6,8 s. Senna GTR má reálne predpoklady stať sa najrýchlejším McLarenom a zosadiť z trónu P1 GTR.
zdroj a foto: carscoops.com
video: Autocar