Produkčnú verziu SCG003S uvidíme v Ženeve
SCG003S má byť výnimočný supercar, vraj dokáže na Nürburgringu zajazdiť kolo za 6:30, vyvinie prítlak 700 kg pri 250 km/h a zákrutu dokáže prejsť s priečnym preťažením až 2 g.
Pri rýchlosti 250 km/h vyvinie prítlak až 700 kg
Okrem toho, že supercar má byť pekelne rýchly na Nürburgringu, automobilka ho považuje aj za najlepšie auto v zákrutách. SCG003S vyvinie prítlak až 700 kg pri rýchlosti 250 km/h a zákrutu dokáže prejsť s priečnym preťažením až 2 g. Poháňa ho 4,4 litrový twin-turbo V8 s výkonom 800 k a krútiacim momentom 850 Nm. Motor kombinujú so 7-stupňovou sekvenčnou prevodovkou, ktorú ovláda vodič elektromechanickými pádlami pod volantom. Výsledkom je zrýchlenie na stovku za menej ako 3 s a topspeed 350 km/h. Supercar brzdí karbón-keramickými brzdami Brembo vpredu so 6 a vzadu so 4 piestikmi.
SCG003S vyrábajú ručne v Manuffatura Automobili Torino
SCG003S vyrábajú ručne v Maniffatura Automobili Torino, na celú karosériu použili karbón. Oproti pretekárskej verzii, ktorú sme mohli vidieť napríklad na 24-hodinovke na Nürburgringu, však nebude mať obrovské GT krídlo, ale zapustia ho do karosérie. Rovnako odstránia aj kanardy. Ponechajú však pánty inšpirované špeciálmi LMP1. Cestná verzia má veľa spoločného s pretekárskou, spĺňa aj náročné bezpečnostné predpisy FIA.
Cestná verzia bude mať veľa spoločného s pretekárskou SCG003C
Okrem parádnych výkonov na trati i ceste SCG003S ponúkne vodičovi a spolujazdcovi aj ergonomický interiér, napríklad režimy jazdu Track, Sport, Comfort a Rain. Zaujímavosťou je samostatné ovládanie trakčnej kontroly. Supercar má na palubovke tri displeje, jeden slúži na zobrazovanie dôležitých informácií a ďalšie dva ako spätné zrkadlá. Aby ste s autom dokázali zaparkovať aj v meste, dokáže zdvihnúť prednú časť, ak prekročíte 48 km/h, vráti sa do pôvodnej polohy. Predpokladáme, že Scuderia Cameron Glickenhaus si za SCG003S vypýta vyše milióna eur.
Zdroj: carscoops.com