Ľahší o 18 kg
Bugatti Chiron Sport je oproti štandardnej verzii ľahší o 18 kg
Inžinieri použili ľahšie disky, vo väčšej miere nasadili karbón, dokonca zašli až tak ďaleko, že z karbónu vyrobili aj stierač. Ušetrili tak 18 kg. To však nie sú jediné zmeny. Podvozok pritvrdili o 10 % a modifikovali aj riadenie, neutrpela tým však spätná väzba, ktorú dostáva vodič prostredníctvom volantu. Zmeny najviac vyniknú v Handling móde a podporuje ich vylepšený zadný diferenciál, či Dynamic Torque Vectoring systém.
Z karbónu vyrobili aj stierač
Na papieri teda Bugatti Chiron Sport oproti štandardnej verzii veľmi nevynikne, ale automobilka tvrdí, že novinka je na okruhu Nardo rýchlejšia o 5 sekúnd a navyše ponúka plný potenciál riadenia aj pri rýchlostiach vyšších ako 200 km/h.
Interiér v kombinácii čiernej a červenej
Bugatti Chiron Sport predstavili v Ženeve vo farbe Italian Red, teda červenej v kombinácii s tmavošedým karbónom a čiernym interiérom s červením prešívaním. K dispozícii budú aj ďalšie farby: French Racing Blue, Gris Rafale a Gun Powder.
Ak chcete takýto kľúčik zaplatíte minimálne 2,68 milióna eur
Automobilka vie čo ponúka a nechá si za to zaplatiť, základná cena Chironu Sport je 2,65 milióna eur bez DPH. V Ženeve však ukázali kúsok so všetkými zaplatiteľnými doplnkami a tam sa cena šplhá až na 2,98 milióna eur, čo z Bugatti Chiron Sport robí pravdepodobne najdrahšie vystavené auto na autosalóne.
zdroj: carscoops.com
foto: Bugatti