Predbežne zverejnená maximálna rýchlosť je 445 kilometrov za hodinu. Šéf Bugatti – Mate Rimac – ale naznačuje, že ide o pomerne konzervatívny odhad. Chce tým samozrejme naznačiť, že novinka z produkcie francúzskej značky bude schopná prekonať hranicu 450 km/h a ísť ešte ďalej. Jej parametre sú skutočne neuveriteľné.
Pred zadnou nápravou pracuje atmosféricky plnený vidlicový šestnásťvalcový motor od Cosworthu s uhlom rozovretia valcov 90 stupňov a schopnosťou nechať sa vytočiť na hranicu 9000 otáčok za minútu. Má objem 8,3 litra a produkuje rovných 1000 koní a 900 newtonmetrov.
Spaľovacej pohonnej jednotke vzadu asistuje 8-stupňová dvojspojková prevodovka s integrovaným elektronicky ovládaným samosvorným diferenciálom, ktorá je schopná zvládnuť 2500 Nm a tiež jeden elektromotor s výkonom 340 koní a krútiacim momentom 240 Nm
O pohon predných kolies sa už nestará medzinápravová rozvodovka s kardanom, ale dvojica elektromotorov, pričom každý má opäť 340 koní a prostredníctvom redukčného prevodu prenáša na každé koleso 3000 Nm.
Pozoruhodné tiež je, že auto pracuje s 800-voltovou architektúrou, aj keď prídavná trakčná batéria má kapacitu pomerne skromných 24,8 kWh. Všetky štyri pohonné jednotky spolu dávajú systémových 1800 koní a už kvôli lítiovo-iónovému akumulátoru je neuveriteľné, že sa konštruktérom podarilo udržať hmotnosť (podľa normy DIN, teda bez vodiča a batožiny) pod dve tony. Tourbillon má presne 1995 kg.
Ide samozrejme o plug-in hybrid a nabíjanie z 0 na 80 percent by malo trvať len 12 minút, pričom v čisto elektrickom režime by novinka mala zvládnuť až 60 kilometrov.
Kupé s dĺžkou 4671 mm, šírkou 2051 mm, výškou 1189 mm a rázvorom 2740 milimetrov je schopné zrýchliť z miesta na stovku za dve sekundy, na 200 km/h sa dostane „pod 5 (!) sekúnd“ a aj nasledujúca akcelerácia berie dych. 300 km/h pod 10 sekúnd, 400 km/h menej ako 25 sekúnd...
zdroj: Bugatti