Ministerstvo vnútra SR
Ministerstvo vnútra v rámci pripomienkového konania tvrdí: "Podrobovať vozidlo po nehode alebo škodovej udalosti len striktne v certifikovanom mieste opravy považujeme za nenáležité. Ak sa má takéto vozidlo po oprave podrobiť technickej kontrole, tak je v zásade nepodstatné, či opravené bolo v certifikovanom alebo necertifikovanom servise. Považujeme za potrebné zobrať pri tomto opatrení na zreteľ aj možný dopad na obyvateľstvo, keďže ide o isté obmedzenie slobodnej voľby na výber poskytovateľa podnikateľskej služby, čo môže mať negatívny dopad na ich cenotvorbu. Z navrhovaného zákona nevyplývajú ani žiadne podrobnosti o certifikácii, o nároku opravovní na vydanie certifikácie pri splnení stanovených podmienok, ani o povinnostiach výrobcov vozidiel vo vzťahu k opravovniam..."
Ministerstvo vnútra ďalej "upozorňuje na nesúlad s ostatnými bodmi v tomto odseku, resp. celom paragrafe. Jedine v tomto písmene (po dopravnej nehode, resp. škodovej udalosti) je pozastavenie vozidla viazané na opravu v certifikovanom servise a následnej technickej kontrole, hoci pri zistenej nebezpečnej chybe je účinné dovtedy, kým sa vozidlo nepodrobí opakovanej technickej kontrole (je samozrejmé, že aj pri zistenej chybe najskôr musí byť vozidlo najskôr opravené). Navrhujeme preto z písmena c) vypustiť podmienku opravy a pozastavenie prevádzky vozidla nech sa ukončuje technickou kontrolou tak, ako je tomu v písmenách a) aj b)."