Dynamika vozidla je na danú veľkosť zarážajúca. Alpina B7 xDrive akceleruje na stovku za 3,7 sekundy, maximálna rýchlosť je 311 km/h (predbežný odhad). Pred pár rokmi dosahovali takéto hodnoty len superšporty.
Alpina B7 bude športová, ale aj komfortná vďaka rôznym režimom jazdy.
Veľký sedan má pod kapotou 4,4 litrový twin-turbo motor V8. Výkon je rovných 600 koní (441 kW) a 800 Nm. O prenos výkonu na všetky kolesá sa stará špeciálna športová 8-stupňová prevodovka ZF. Na vývoji prevodovky spolupracovala aj Alpina.
Až 600 koní pod kapotou
Pod kapotou modelu BWM 750i má 4,4 litrový motor výkon „len“ 330 kW (450 koní) a 650 Nm. Výkon 600 koní sa podarilo úpravcom dosiahnuť vďaka novému nasávaniu vzduchu, medzichladiču, turbu, ale aj novým piestom a športovému výfukovému potrubiu. Dynamika vozidla je na danú veľkosť zarážajúca. Alpina B7 xDrive akceleruje na stovku za 3,7 sekundy, maximálna rýchlosť je 311 km/h (predbežný odhad). Pred pár rokmi dosahovali takéto hodnoty len superšporty.
Srdcom auta je 4,4 litrový bi-turbo V8 s výkonom 441 kW (600 koní) a 800 Nm.
Inžinieri dopriali autu aj vylepšený adaptívny podvozok. No v žiadnom prípade nemáme čakať tvrdé naladenie. Skôr výbornú agilitu a „mimoriadny cestovný komfort pri jazde na dlhé vzdialenosti“. B7 pritom stojí štandardne na veľkých 20“ diskoch Alpina Classic. Vpredu nájdeme obutie 255/40 a vzadu 295/35. Za príplatok sú aj 21“ kované disky. O spomaľovanie sa starajú 15,5“ kotúče vpredu a 14,5“ vzadu. Na zadnej náprave nájdeme aj natáčanie kolies, ktoré zlepšuje manévrovanie v meste a stabilitu v zákrutách.
Zovňajšok sa oproti predlohe líši len v detailoch. Okrem iných diskov tu nájdeme aj unikátnu masku, predný a zadný nárazník. Maska chladiča má navyše integrované klapky, ktorými ovláda prívod vzduchu k motoru a teda aj jeho chladenie.
Vo vnútri nájdete samozrejme bohatú príplatkovú výbavu a veľmi kvalitné materiály. Štandardom je napríklad koža Nappa, keramické alebo drevené obklady, dovieranie dverí, komfortné sedačky a rôznu palubnú elektroniku.
Cenu a ďalšie podrobnosti zatiaľ nepoznáme. Premiéra modelu B7 nás čaká na autosalóne v Ženeve.
Interiér bude majiteľa rozmaznávať kožou Nappa, komfortnými sedačkami a bohatou palubnou elektronikou.
Zdroj: carscoops