Tri generácie RS4

V tomto teste sa stretli všetky tri generácie RS4 - pôvodná B5 s preplňovaným šesťvalcom z roku 2000, novšia B7 z roku 2006, už s atmosferickým, 420 koňovým 4,2l V8 FSI a manuálnou prevodovkou, a B8 s osemvalcom posíleným na 450 koní a s dvojspojkovým S tronicom. Sedemnásť minútový test má niekoľko zaujímavých odhalení, plus odhalenie veľkého rivala. S najnovšou RS4 mám vlastnú skúsenosť, a najviac mi z celého auta utkvel v hlave jeho osemvalec. Ten motor je skrátka dôvodom, prečo milujeme atmosféry.

Čo si myslíte o záveroch z videa? Boli by ste radšej za turbo?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov


Poznámka: pokiaľ sa vám slovenské titulky automaticky nespustia, zapnete ich kliknutím na bublinu na spodnej lište videa a vybratím jazyku - slovak.