V Nórsku to nebude prvý elektrický model tejto značky. Číňania tam aktuálne predávajú menšie SUV G3, ktoré by malo mať dojazd deklarovaných 520 km. Háčik je v tom, že ide o hodnotu podľa metodiky NEDC, čiže reálne to bude výrazne nižšie číslo. Údaj o dojazde modelu P7 s číslom 530 je však už normy WLTP, teda realite o dosť bližšie. Aktuálne mieri do Škandinávie prvá várka "Pé-sedmičky", elektrického sedanu, ktorý doplní spomínaný model G3. Ten tam začali zákazníkom odovzdávať len koncom minulého roka...

Xpeng

K dispozícii štvorkolka aj zadokolka

Nová limuzína bude k dispozícii ako štvorkolka, v základe však bude mať poháňané len zadné kolesá. A práve zadokolka má spomínaný vyšší dojazd. Auto s pohonom všetkých kolies má mať údajne dojazd (opäť podľa WLTP) do 470 km. Podľa dostupných informácií by mala mať silnejšia verzia 4WD až 321 kW (teda 436 koní) a 655 Nm. Model so zadným pohonom „len“ 196 kW (266 koní) a 390 Nm. Sú to však údaje čínskych verzií, k nórskemu variantu presné informácie doteraz zverejnené neboli.

Xpeng

Podľa obrázkov je zrejmé, že auto dostalo veľký digitálny displej, ktorý priamo prechádza do centrálnej obrazovky. Zvyšok palubnej dosky je jednoduchý. Ešte vieme, že obe verzie budú mať akumulátory s kapacitou 80 kWh a prevedenie 4x4 zvládne šprint z miesta na 100 km/h za 4,5 sekundy. Základná cena na nórskom trhu je približne 42 tisíc eur. Za sedan strednej triedy s takýmito parametrami a dojazdom to nie je vôbec zlé. Čo si o tom myslíte?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov