Koncept dotvárajú športové prvky z kompozitných materiálov ako predný spojler a zadný difúzor.
Zdá sa, že áno. Pod kapotou Racing konceptu pracuje 1,6 litrový benzínový štvorvalec s veľmi slušným výkonom až 188 kW (265 k). Litrový výkon hovorí o rekordnej hodnote v prípade sériovo vyrábaných automobilov 117 kW (160 k). So spotrebou okolo 6,5 l/100 km by hladina emisií mala byť na čísle CO2 155 g/km. Protipól silnému motoru budú tvoriť 380 mm brzdové kotúče so štvorpiestovými strmeňmi, ktoré sa skrývajú za 19 palcovými zliatinovými kolesami.
Ženevský koncept Citroën DS4 Racing je vybavený 1,6 litrovým motorom s výkonom 188 kw (265 k). Tešíme sa na sériovú verziu :)
Citroën z línie DS predal po celom svete už 180 000 vozidiel.
Ale aby sa nepovedalo, že Francúzi pod pojmom „100% športová štúdia“ myslia len zvýšenie výkonu a väčšie brzdy, venovali sa aj iným prvkom. Znížili svetlosť o 35 mm. Ďalej došlo k rozšíreniu rozchodu kolies vpredu o 55 mm a vzadu o 75 mm. Dojem športového ducha dotvára predný spojler, rozšírené blatníky, prahy a zadný difúzor. Citroën dokonca použil nový typ farby, ktorý mení lom svetla. Sčasti to môžeme vidieť na oficiálnych fotkách, viac však napovie autosalón v Ženeve. Sériová verzia by sa od konceptu nemala veľmi líšiť.
Pôvodne sa šírili dohady, že DS4 Racing bude hybrid. Nestalo sa.