Veľa sa zmení, ale platforma ostane rovnaká
Zo zachytených obrázkov testovacích prototypov je zrejmá skôr decentná dizajnová zmena. Auto s najväčšou pravdepodobnosťou nestaví na príliš divoké extravagantné tvary, ale skôr na jednoduchý športový charakter vyplývajúci z agresívnych nárazníkov. Svedčí o tom aj render z dieľne redakcie Carscoops. Vertikálne bočné nasávacie otvory doplní stredná maska na štýl otvorených úst. Ak by takto vyzeral aj finálny produkt, veľa ľudí by si môžno pomyslelo, že ide iba o facelift. Zadná časť prinesie dvojicu reálnych koncoviek výfuku a zadné LED svetlá budú prepojené líniou, ktorá auto opticky rozšíri.
Vo vnútri si inžinieri musia dať viacej námahy s dizajnom a použitými materiálmi, pretože toto je dodnes Achillová päta väčšiny japonských áut. Nová generacia by tak mala dostať aj pokročilejší infotainment systém a asistenta Subaru EyeSight. Platforma však oproti predchodcovi bude iba upravená, nie úplne nová, takže pre úsporu nákladov ostane podvozkové nastavenie takmer identické.
Pod kapotou by sa zrejme mal objaviť žiadaný turbomotor, konkrétne 2,4 l motor Subaru FA24. Na zadné kolesá by tak malo poputovať niečo vyše 194 kW (264 k) a 376 Nm. Spomína sa aj verzia STi s výkonom až 300 koní. Ak by sa nakoniec rozhodlo o použití atmosférického motora, zrejme by sa zostalo pri pôvodnom 2,0 l boxer. Dostupná by okrem 6-stupňovej manuálnej prevodovky mala byť aj 6-stupňová automatická. Predstavenia by sme sa mali dočkať v úvode roka 2021.
Zdroj/Foto: carscoops.com