Simulujú úplne všetky podmienky
Vo videu vidíme primárne testovanie Golfu 8 a miestami sa k nemu pripojí aj elektromobil ID.3. Veľa náročným podmienok je simulovaných už počas počiatočného vývoja. Následne nastupuje niekoľko mesačné testovanie, ktoré má odhaliť potenciálne body pre hrdzavenie a zatekanie. Takisto sa výrazný dôraz kladie na kvalitu laku. Testovanie simuluje rôzne situácie z bežného života, ako lietajúce kamienky na diaľnici, alebo slanú vodu zo zimných ciest.
Takisto sa prototyp pozrie aj na šotolinové sekvencie, ktoré preveria ochranu podvozku. Pri ID.3 sa inžinieri špeciálne zameriavajú na batériu, ktorá je umiestnená v podlahe. Nechýba ani simulácia slovenských ciest, ktoré Nemci veľmi dôveryhodne napodobnili. Po celodennom testovaní auto zakaždým podrobne prezrú a potom nastáva laboratórne testovanie v komore, ktorá simuluje extrémne teplá aj zimy. Na záver auto rozoberú až na holé šasi, ktoré je podrobne analyzované a výsledky posunie tím inžinierov späť do fabriky. Tam sú nazbierané dáta spracované a Volkswagen svoju protikoróznu ochranu vylepší.