Veľa "pôrodných" problémov
Počas testovania najvýkonnejšej verzie, ktorá by mala disponovať twin turbo V8 a ešte k tomu aj hybridným systémom, vďaka čomu by sa údajne celkový výkon mal pohybovať na úrovni 745 kW (1 000 k). A práve táto sila v kombinácii s hliníkovým šasi má spôsobovať deformáciu, kvôli ktorej praská sklenený kryt motora. Okrem tohto sa vyskytol aj elektrický problém. Auto má veľmi komplexnú sieť počítačov a senzorov, ktoré medzi sebou komunikujú a vymieňajú si tisíce dát v priebehu sekúnd. Takto komplexný systém však zatiaľ nefunguje a spôsobil niekoľko porúch. Pri poslednej ostala očakávaná novinka nepojazdná na čerpacej stanici.
Takto nejak by nová královná Ameriky mala vyzerať
Inžinieri tak musia ešte niekoľko vecí doladiť pred očakávaným letným debutom. Problémy údajne robia aj dizajnéri, ktorí nechcú robiť veľké ústupky, takže všetko musí byť na tesno uložené. Keď však dajú všetko dohromady a bude fungovať tak, ako má, môžeme sa tešiť na zrejme najlepšie americké športové auto, aké tu kedy bolo. Špekuluje sa, že základná verzia ponúkajúca klasickú 6,2 l V8 s výkonom približne 372 kW (500 k) bude štartovať na cene $ 60 000 bez dane. Najvýkonnejšia verzia sa prehupne cez 6-cifernú hranicu.
Foto: firstvettesoon, Car and Driver