Corvette C8 a C7
Novinku na Nürburgring sprevádzala aj súčasná generácia Corvette C7, máme preto jedinečnú šancu porovnať tieto dve autá. Už na prvý pohľad je jasné, že C8 má motor v strede. Zatiaľ čo C7 ukrýva motor pod dlhou kapotou, pri C8 posunuli kabínu výrazne dopredu a motor umiestnili až za posádku. Tak isto pridali aj masívne náduchy pred zadné kolesá. Bolo dobré vidieť C8 bez kamufláže, ale na to si budeme musieť počkať do januára.
Testovací jazdci novú C8 nešetria
Podľa posledných správ by mal C8 poháňať vylepšený 6,2 l V8 LT1, ktorý vraj ponúkne 500 k. Hovorí sa však aj o tom, že Chevrolet pre Corvette s motorom v strede postaví nový V8, v atmosférickej a twin-turbo verzii, ten by mal mať 600, resp. 800 k. Ďalšie špekulácie však zachádzajú do hybridných vôd. Vpredu vraj bude mať 200 k elektromotor, tým pádom to bude v twin-turbo verzii monštrum s 1000 k a pohonom všetkých kolies. Odhliadnuc od motorizácie, novej C8 dávajú na Nürburgringu poriadne za uši a vôbec ju nešetria.
zdroj: carscoops.com