Corvette s motorom v strede lieta po Nürburgringu

Corvette C8 a C7

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Novinku na Nürburgring sprevádzala aj súčasná generácia Corvette C7, máme preto jedinečnú šancu porovnať tieto dve autá. Už na prvý pohľad je jasné, že C8 má motor v strede. Zatiaľ čo C7 ukrýva motor pod dlhou kapotou, pri C8 posunuli kabínu výrazne dopredu a motor umiestnili až za posádku. Tak isto pridali aj masívne náduchy pred zadné kolesá. Bolo dobré vidieť C8 bez kamufláže, ale na to si budeme musieť počkať do januára.

Corvette s motorom v strede lieta po Nürburgringu

Testovací jazdci novú C8 nešetria

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Podľa posledných správ by mal C8 poháňať vylepšený 6,2 l V8 LT1, ktorý vraj ponúkne 500 k. Hovorí sa však aj o tom, že Chevrolet pre Corvette s motorom v strede postaví nový V8, v atmosférickej a twin-turbo verzii, ten by mal mať 600, resp. 800 k. Ďalšie špekulácie však zachádzajú do hybridných vôd. Vpredu vraj bude mať 200 k elektromotor, tým pádom to bude v twin-turbo verzii monštrum s 1000 k a pohonom všetkých kolies. Odhliadnuc od motorizácie, novej C8 dávajú na Nürburgringu poriadne za uši a vôbec ju nešetria.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

zdroj: carscoops.com