Ďalšia novinka sa týka WRX. Subaru do neho nedá 2,5 litrový turbomotor, ten bude určený len pre WRX STI. Do WRX namontujú 2,0 litrový motor s turbom. Motor ponúkne výkon 265 koní pri 6000 otáčkach a krútiaci moment 330 Nm pri 4400 otáčkach. Subaru sa rozhodlo, že do WRX zakomponuje CVT prevodovku s technológiou Subaru Variable Torque Distribution, ktorá rozdelí krútiaci moment medzi prenú a zadnú nápravu. Základné rozdelenie je 45:55 v prospech zadnej nápravy. WRX s CVT prevodovkou zrýchli na stovku za 5,9 sekundy.
Subaru ponúke vo WRX prevodovku CVT s variabilným rozdeľovaním krútiaceho momentu. Pre všetkých zástancov manuálu nechá v ponuke 6-stupňovú manuálnu prevodovku.
V ponuke WRX zostane aj 6-stupňová manuálna prevodovka. Subaru WRX s manuálnou prevodovkou rozdelí krútiaci moment medzi prednú a zadnú nápravu v pomere 50:50. Šprint na stovku zvládane za 5,4 sekundy.
Subaru si pre nové WRX pripravilo elektrický posilňovač riadenia a zvýšilo torznú tuhosť o 41%. Pre WRX pripravili komfortnejší podvozok ako v minulej generácii a rozhodli sa použiť väčšie pneumatiky s rozmermi 235/45 R17.
Zdroj: autoblog.com
Prečítajte si aj: Subaru WRX 2014 predstavia v červenej. Nemá tvar kupé!