"Značka, ktorá definuje to, čo je v automobilovom priemysle nevyhnutné, značka, ktorá môže byť prístupná aj atraktívna. Jej pozícia na trhu je stále rovnako jedinečná ako v deň, keď začala a v nasledujúcich rokoch bude rásť,“ povedal na adresu nového loga generálny riaditeľ Dacie, Denis Le Vot. To je súčasťou novej stratégie značky, ktorú Dacia predstavila na začiatku roka 2021. Aj jej súčasťou však zostávajú hlavné atribúty Dacie – jednoduchosť, autenticita a robustnosť za férovú cenu.
Nové logo Dacie má tvar dvoch zrkadlovo prepojených písmen D a C. Logo má byť rozpoznateľné už z diaľky.
Khaki-zelená je symbolická
Dacia chce byť zelená, khaki farba loga má byť odkazom pre zákazníkov a pripomína nielen „zelené“ zameranie značky, ale aj prírodu a terén. Nové logo a znak sa objavia na prvých sériových modeloch Dacie od druhej polovice roka 2022.