Ide v poradí o druhý facelift aktuálnej trojky, štylistické zmeny ale nečakajte. Pokiaľ ide o exteriér, ponuku menia len nové laky, napríklad modrá Arctic Race Blue či červená s názvom Fire. Sériovo dodávané 17-palcové disky (pre PHEV 18-palcové) si môžete nechať vymeniť za nové 19-palcové kolesá. Viac viditeľných úprav čakajte skôr v interiéri, napríklad základný dvojramenný volant či jeho kožené čalúnenie v kombinácii so skoseným vencom v spodnej časti. Všetky verzie tiež dostali bez príplatku páčky radenia pod volantom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Do základnej výbavy pribudla trojzónová klimatizácia, ktorá sa spolu s vyhrievaním sedadiel či volantu už ovládajú len dotykovo alebo hlasom. Nové je tiež nastavovanie ventilačných otvorov. Pre mnohých je však dôležitá zmena v oblasti pohonu. Plug-in hybridy s technológiou eDrive dostali batérie s kapacitou 19,5 kWh, ktoré ale nezaberajú viac miesta a predlžujú dojazd v elektrickom režime pri najúspornejšej verzii na viac ako sto kilometrov (konkrétne 101 km).

Šesťvalcová nafta ostáva

Trojfázové nabíjanie striedavým prúdom dokáže do batérie „napumpovať šťavu“ výkonom až 11 kW a z 0 na 100 % ju tak nabijete za 2 hodiny a 15 minút. Modely 330e budú mať dvojlitrový zážihový štvorvalec so systémovým výkonom 215 kW (292 koní). Na vrchole budú stáť motory M Performance spaľujúce benzín aj naftu, zdvihovým objemom 3,0 litra a maximálnym výkonom 275 kW (374 koní) pre benzín a 250 kW (340 koní) pre naftu. Všetky verzie budú mať len 8-stupňovú automatickú prevodovku a manuál nedostanú ani najslabšie motory.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

S veľkou pravdepodobnosťou sa s touto vynovenou trojkou dostane na trh aj upravená Alpina B3, pravdepodobne v nejakej poslednej edícii, ako sa stalo aj v prípade väčšej B5 GT. To by mal byť zároveň koniec trojkového radu z Buchloe.

zdroj: BMW

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov