Ochrana dospelých
V oblasti ochrany dospelých získala novinka rovných 96 %. Pri čelnom náraze s prekrytím mali obaja prední pasažieri všetky hodnoty možného zranenia v najnižších číslach, len spodné časti nôh vodiča dostali o stupeň horšiu známku. Pri čelnom náraze bez prekrytia vodičova figurína dosiahla len zelené hodnotenia, zadný pasažier dostal v oblasti trupu o dva stupne horšiu známku.
Ochrana detí
V tejto kategórii má novinka 90 %. Pri čelnom náraze obe figuríny, aj staršieho aj mladšieho dieťaťa vykazovali zelené hodnotenia, okrem krku staršieho z nich, ten mal o dva stupne horšiu známku. Pri bočnom náraze boli všetky hodnoty v zelených číslach.
Ochrana chodcov
Keďže ide o vyššie auto, môžu tu byť problémy s ochranou chodcov. Najväčším problémom bol začiatok kapoty medzi svetlami a A-stĺpiky. Celkovo tu získalo nové EQC 75 %.
Asistenčné systémy
Aj v tejto kategórii získala novinka 75 %. Automobil nemal problém s rozpoznaním chodcov ani cyklistov, asistent brzdenia fungoval dobre pri mestských aj mimomestských rýchlostiach.