Dobrou správou je, že štvorvalce majú do motorového priestoru 911 zakázaný vstup.
Samozrejme, legendárne Porsche 911 si zachová typickú črtu v podobe motora umiestneného vzadu. Ale ako v každej generácii, aj tu ho veľmi pravdepodobne posunú o pár milimetrov dopredu pre zlepšenie jazdných vlastností. Špekulácie o umiestnení motora uprostred, pred zadnú nápravu sú nezmyslom. Toto rozloženie dostal len nový pretekársky špeciál 911 RSR. V prípade sériového auta by to znamenalo stratu zadných sedačiek a vlastne kompletnú zmenu filozofie. Pritom recept s motorom vzadu je v 911 úspešný už od roku 1964. Porsche je vďaka tomu odlišné od konkurenčných výrobkov od značiek Ferrari, Lamborghini, McLaren, Jaguar či Mercedes.
V prípade ďalšej generácie sa hovorí aj o využití hybridného pohonu. V hre je plug-in hybrid, ale informácie z Porsche naznačujú, že iné projekty majú prednosť.
V uložení motora síce nedôjde k žiadne zásadnej zmene, ale inžinieri budú zväčšovať šírku vozidla. Najviac sa to má prejaviť vpredu. Napriek veľkému záujmu o pohon všetkých kolies bude aj naďalej štandardom pohon zadnej nápravy.
Dobrou správou je, že štvorvalce majú do motorového priestoru 911 zakázaný vstup. Takže napriek tomu, že dvojičky Cayman a Boxster prišli v bežných verziách o šesťvalce, v prípade 911 sa báť nemusíme. Pod kapotou zostanú výlučne šesťvalce, aj keď s turbom. Zatiaľ nie je jasné, či si atmosférický motor udrží ďalšia generácia GT3 a GT3 RS. No s plánovaným príchodom (ešte v rámci generácie 991) už tradične prepĺňaných verzií GT2 a GT2 RS je to viac než pravdepodobné.
V prípade ďalšej generácie sa hovorí aj o využití hybridného pohonu. V hre je plug-in hybrid, ale informácie z Porsche naznačujú, že iné projekty majú prednosť. Jedným z nich je napríklad plne elektrický sedan Mission E. Hybridná 911 teda asi príde, no nebude to hneď pri predstavení siedmej generácie.
Zdroj: carscoops, roadandtrack