Oficiálne bola potvrdená pohonná jednotka s objemom 6,3 litra a dvanástimi valcami. Výkon by mal byť niekde okolo 740 koní. Za vodičom bude umiestnený systém HY-KERS, ktorý by mal dodávať navyše 50 koní. Otázka je, či je to pri už beztak vysokom výkone vôbec nutné. Toto všetko bude s kolesami potom prepojené dvojspojkovou prevodovkou.
Špionážne fotky F70 už odhaľujú minimálne atletickú siluetu
Ferrari o systéme HY-KERS ale tvrdí, že v aute je potrebný. Ponúkne totiž zákazníkom lepšie dynamické parametre než motor sám pri menšej produkcii emisií CO2. Hovorí o úspore až 40%. Auto bude postavené okolo karbónového monokoku, ktorý je zlepený zo štyroch typov uhlíkových vlákien. Ručná stavba bude mať za výsledok o 27% vyššiu tuhosť karosérie. Rozmerovo by sa F70 malo podobať na F458, teda nebude to dlhé auto ako Enzo, ale malý kompaktný superšport. Zaujímavosťou je sedadlo vodiča, to bude upevnené fixne a prispôsobené majiteľovi, volant a pedále budú nastaviteľné.