Výkon GT4 bude v rozmedzí 294 - 331 kW (400 - 450 k) a maximálne otáčky motora by opätovne mali vrcholiť okolo 8000 za minútu.
Porsche 718 GT4, auto v znamení okruhovej jazdy
Výkonovo sa model GT4 podrobí v hierarchii Porsche GT3, ktoré má aktuálne 368 kW (500 koní), a ako je obvyklé, nesmie ohroziť, ale ani prekonať predaje GT3 z imidžových dôvodov aj väčšieho zárobku. Výkon GT4 bude v rozmedzí 294 - 331 kW (400 - 450 koni) a maximálne otáčky motora by opätovne mali vrcholiť okolo 8000 za minútu. V rámci prevodovky môžeme počítať už tradične so 6-stupňovým manuálom, ale k dispozícii by mala byť aj dvojspojková prevodovka PDK. Manuálna prevodovka by mala byť priamo z Porsche GT3, a ako je už u Porsche zvykom, mala by mať jednotlivé prevody veľmi natiahnuté, aby eliminovala nevýhodu rýchlosti radenia s manuálnou prevodovkou.
Karoséria by mala byť podľa aktuálnych info a fotografií rozšírená a auto má dostať agresívne nárazníky ako v minulej generácii GT4. Podvozkovo by malo ísť o kombináciu dielov z aktuálnej GT3 a niektorých nanovo navrhnutých častí zavesenia pre GT4. Zdieľanie dielov je v rámci úspory na vývoji. Porsche GT4 by podľa aktuálnych informácií malo dostať karbón-keramické brzdy a odtučňovacou kúrou má prísť o 50 - 100 kg. Veľmi potešujúcou informáciou je GT4 vyvíjajú spoločne s 718 SportCup, ktorá je predvojom pre vytrvalostné pretekárske stroje kategórie GT4. Na videu pod galériou odporúčam pozrieť jazdu testovacieho prototypu Porsche GT4 a vypočuť si zvuk. Tešíte sa na nový model Porsche s manuálom rovnako ako ja?