Podľa prvých info malo byť Ring Taxi zrušené úplne, ale nakoniec sa bude rušiť len jazda na BMW M5
Tomu je ale, zdá sa, koniec. Ako viete, Nurburgring je v ťažkých finančných problémoch, takže veci sa menia a to k horšiemu. Podľa prvých info malo byť Ring Taxi zrušené úplne, ale nakoniec sa bude rušiť len jazda na BMW M5. A to zamrzí, pretože tým pádom sa už nezveziete ani so Sabine a ani ako partia v jednom aute. Hlavne za cenu okolo 190 EUR sa jednalo o veľmi zaujímavý zážitok za slušné peniaze. Teraz ale budete mať na výber len Porsche 911 Clubsport 997 (415 k) za cenu 349,- EUR alebo MINI John Cooper Works (211 k) za cenu 195,- EUR. Len upozorňujem, že ceny sú za jedno kolo (20,832 km) na mieste spolujazdca!
Otázka teda je, vráti sa ešte BMW Ring Taxi (nie vo forme Mini) späť na okruh? Bude Sabine opäť voziť ľudí? Čaká sa len na novú M5 (predstavená bude na jeseň vo Frankfurte)? Alebo sa jedná pre BMW o absolútne stratový biznis? Podľa zákulisných informácií predstavujú reálne náklady pre automobilku BMW 480 EUR na jedno odjazdené kolo (vrátane amortizácie auta). Len brzdové dostičky sa komplet menia každých 20 kôl...
foto: Martijn Mezger