Automobil bude dostupný s dvomi kapacitami batérie, menšia má 31,4 kWh. Väčší akumulátor ponúka 42,3 kWh. Zatiaľ je k dispozícii len tá druhá verzia, a to vo vyššej výbave. Základná cena štartuje na 21 990 eur a jediným príplatkom je metalíza za 690 eur.
Veľmi bohatá výbava bez príplatku
V sérii auto, ktoré konkuruje elektrickej Corse EV či Peugeotu 208 EV, ponúkne predné i zadné diódové svetlá, automatický diaľkový režim, 17-palcové hliníkové disky, bezkľúčový vstup, digitálny displej, automatickú klimatizáciu či elektrické ovládanie sedadla vodiča. Pokračuje vyhrievaním a odvetrávaním, ale len pre šoféra, spolujazdec má smolu. Vo výbave sú všetky nutné asistenčné systémy (aktívne brzdenie, varovanie pred vybočením z pruhu či rozpoznávanie značiek), predné a zadné parkovacie senzory či 360-stupňová kamera. Miesto bežného tempomatu je tu adaptívny systém, na pripojenie telefónu poslúži Mirror Link.
A technika? Elektromotor poskytne 70 kW, teda 95 koní a 160 Nm. Auto vďaka nemu zrýchli z 0 na 100 km/h za 10,6 sekundy. Áno dynamika je v porovnaní so spomínanou Corsou EV či 208 EV horšia. Naopak voči Dacii Spring vyhráva vo všetkých spomínaných oblastiach. Ak by sme to mali zhrnúť, v cenovom porovnaní je Box lacnejší než Opel a Peugeot a to s lepšou výbavou. V porovnaní so Springom je mierne drahší, ale víťazí výrazne lepšou výbavou aj dynamikou.