Pokrok je naozaj citeľný aj vďaka novým technológiam. Ponúka adaptívnu hlavovú opierku pre šoféra a spolujazdca, ktorá počas nárazu zo zadu vystrelí kúsok vpred a nedovolí hlave urobiť prudký pohyb. Ďalšia cesta v pred v aktívnej bezpečnosti je kapota, ktorá má chrániť chodca pri akejkoľvek rýchlosti. Snímače pri náraze dajú podnet pre vytvorenie zóny medzi kapotou a motorom na utlmenie nárazu. Z grafickej analýzy vidno, že problémový je čelný roh kapoty, ktorý má zlé výsledky.
Ochrana chodca Hyundai Santa Fe 2012
Figurína za volantom počas skúšky zaznamenala výborne výsledky, až na oblasť hrude. Spolujazdec mal dostačujúce hodnotenie až na oblasť pod ľavým kolenom. Ochrana posádky pri náraze dopadla naozaj slušne, na 7.8 bodov z 8. Ochrana detí sa delí na 18 mesačné a 3 ročné. V tejto kategórii je ochrana na úrovni 89%. Priestor na zlepšenie by sa našiel v rámci ochrany chodcov, kde je úroveň na hodnote 71%. Toto číslo je zapríčinené faktom, že sa jedná o SUV.
Euro NCAP a Hyundai Santa Fe 2012
Test dopadol pre Santa Fe slušne, dospelý cestujúci je chránený na 96%, deti 89%, chodec na 71% a asistenčne systémy sú na 86%. Výsledkom môžu byť v Kórei spokojný, jedná sa o najlepšie výsledky v triede.
Náraz z boku