Kým si bleskovo zopakujeme, čo všetko za uvedené peniaze dostanete, mali by sme dodať pár základných podstatných informácií. Nie, nemusíte byť členom Dongfeng klubu, ani vlastniť dílerskú kartu, aby ste si Box skutočne kúpili za spomínaných 19 990 eur. Cena je konečná a platí pre každého zákazníka.

Nemenej dôležité je, že súčasná zľava 3000 eur neplatí len pre najlacnejšiu výbavu E1 s najmenšou 31,4-kilowatthodinovou batériou. Rovnakú čiastku môžete aktuálne odpočítať aj od dvoch drahších prevedení E2 a E3, ktoré využívajú väčší akumulátor s využiteľnou kapacitou 42,3 kilowatthodín.

So zľavou sú všetky verzie

Kým E2 stála 25 490 eur, momentálne ju môžete mať za 22 490 eur. A vrcholná verzia E3 zlacnela z 26 990 eur na 23 990 eur! Za tieto peniaze stále dostávate štandardný model so zárukou na 5 rokov alebo 100 tisíc kilometrov a identickou zárukou na batériu 8 rokov, respektíve 150 tisíc kilometrov.

A obmedzovať sa nemusíte ani v rozsahu výbavy, všetko je tak, ako bolo pred vyhlásením zľavy 3000 eur na všetky varianty. Jediné, čo by ste si mali zapamätať, je skutočnosť, že v tejto chvíli prebiehajúca akcia platná od 15. apríla platí len do vypredania skladových zásob. Inak povedané, ak sa Dongfeng týmto trafil do vašich potrieb, asi by ste nemali váhať príliš dlho.

Zároveň praktický

Len telegraficky zároveň pripomíname, že Dongfeng Box je homologovaný ako päťmiestny automobil, v základe ponúka batožinový priestor s objemom 326 litrov a po sklopení zadných sedadiel dostanete 945-litrový kufor.

Predné kolesá všetkých áut roztáča elektromotor s výkonom 95 koní a maximálnym krútiacim momentom 160 newtonmetrov. V závislosti na veľkosti trakčnej batérie a výbavy potom vychádza pohotovostná hmotnosť na relatívne nízkych 1356 až 1430 kg.

Na európske pomery neuveriteľná výbava

Dongfeng vám aj v najlacnejšej verzii umožní priplatiť si za elektricky ovládané, vyhrievané a ventilované predné sedačky, pričom v najvyššom stupni E3 ich dostanete v štandarde! E1 má inak sérii kompletne diódové svetlá s automatickou aktiváciou, bezkľúčový prístup a 17-palcové (oceľové) disky kolies obuté v pneumatikách s rozmermi 215/55 R17.

Bez doplácania máte 5-palcový digitálny prístrojový panel, 12-palcovú centrálnu dotykovú obrazovku so štyrmi reproduktormi, indukčné nabíjanie mobilu, bluetooth so zrkadlením Mirror Link a automatickú klimatizáciu. Za samozrejmosť už v základe považujte zadné hlavové airbagy (!), aktívne udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu, parkovaciu kameru či adaptívny tempomat.

Dostupnejší je i lepší príplatkový lak

Vrcholný Box E3 má navyše automatickú aktiváciu diaľkového režimu svetiel, 17-palcové hliníkové disky, šesť reproduktorov a spomínané predné sedadlá v elektrike, s ventiláciou, vyhrievaním a pamäťou pre vodiča. K tomu nechýba elektrické sklápanie vonkajších spätných zrkadiel a 360-stupňový kamerový výstup. Vo všetkých výbavových stupňoch si potom môžete priplatiť za metalický lak, za ktorý Dongfeng pôvodne účtoval 930 eur, teraz je však za 790 eur.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 17 obrázkov

zdroj: Dongfeng