Ale najprv technické fakty. Honda Civic Type R má 2,0-litrový zážihový preplňovaný štvorvalec s 235 kW (320 k) a 400 Nm. MINI John Cooper Works GP má 2,0-litrový zážihový preplňovaný štvorvalec s 225 kW (306 k) a 450 Nm. Hyundai i30 N Performance má tiež 2,0-litrový zážihový preplňovaný štvorvalec, avšak vyladený na 239 kW (325 k) a 550 Nm. Posledným v drag race bol Ford Focus ST, ktorý má ako jediný väčší zdvihový objem 2,3 litra a tiež zvýšený výkon na 243 kW (330 k) s 515 Nm.
Takže máme tu 4 hothatche, všetky s pohonom predných kolies. Honda, Hyundai aj Ford využívajú 6-stupňovú manuálnu prevodovku, iba MINI vychádza z výroby sériovo s 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Takže majú šancu „vytunené“ kúsky od Hyundai a Ford voči papierovo v sérii silnejším Type R a JCW GP? Pozrite si video.