Ochrana dospelých
V prvej disciplíne získalo DS 4 rovných 85 percent bodov. Pri oboch typoch čelných nárazov (do pevnej i deformovateľnej bariéry) obstál tento automobil v zásade bez problémov, snímače deformácie hrudníka figuríny na mieste vodiča však zaznamenali hraničné hodnoty. Podobne to dopadlo aj pri bočnom kontakte so stĺpom, tieto výsledky však neznamenajú bezprostredné nebezpečenstvo. Inak totiž konštrukcia „štvorky“ ostala stabilná, navyše DS má stredový airbag medzi prednými sedadlami, ktorý zafungoval presne podľa potrieb.
Ochrana detí
Aj v druhej sledovanej kategórii získali obe autá zhodných 86 percent bodov a je nutné dodať, že výsledky boli tentoraz príkladné. Pri všetkých typoch nárazu obstáli obe figuríny detí na jednotku s hviezdičkou. Komisári navyše odmenili auto plusovými bodmi za jasnú signalizáciu vypnutého airbagu na strane spolujazdca.
Ochrana chodcov
DS 4 si v zásade poradilo aj s testami na ochranu chodcov či cyklistov, nebolo to ale bez chýb, a preto Francúzi odniesli 74 percent bodov. Problematická bola detekcia chodcov pri odbočení, ale aj pri simulácii vybehnutí človeka spoza automobilu. Pokiaľ ide o ochranu „pešiaka“ pri jeho náraze do čelných partií auta, pomerne dobre ho ochráni väčšia časť kapoty i predný nárazník, horšie to ale bude pri náraze jeho hlavy na predné stĺpiky a tiež predné hrany blatníkov.
Asistenčné systémy
Horšie vybavený automobil mal síce brzdového asistenta, ten však nefungoval stopercentne. S balíkom Safety Pack Plus využíva automobil predný radar miesto kamery a vďaka nemu dokáže precíznejšie reagovať na hrozby a odvrátiť takmer všetky typy nehôd. Bez tohto balíka DS 4 získala 65 percent bodov a tým pádom aj 4 hviezdičky. S paketom Safety Pack Plus 82 percent bodov a zároveň 5 hviezdičiek.