4-dverové Porsche 911 nie je až taký kultúrny šok. Koncom 70. rokov si bohatý predajca Porsche dal postaviť 911-4. Samotný výrobca zvažoval 4 dverovú 911 začiatkom 90.rokov pod označením 989. Jediný prototyp je vystavený v novom Porsche Múzeu v Štuttgarte
Ako inak ľuďom vysvetlíte existenciu takých vecí ako Maybach Coupé, Aston Martin Vanquish Shooting Break, Audi R8 Long, BMW 6 sedan, 4-dverové Porsche 911, Chrysler 300C Cabrio, Mercedes CLS Coupé, Cabrio alebo Combi, Lexus LS460 Coupé, VW Touareg a Porsche Cayenne pickup, alebo 6-dverový Mercedes GL? Nebolí vás z toho všetkého hlava? Nuž, mala by. Pretože Xenatec nie je paria nahulených 3D grafikov, ktorí majú radi autá a chcú pútať pozornosť. Xenatec tvrdí, že každé z uvedených a mnohé iné autá skutočne dokáže postaviť. Tvrdia, že jediným obmedzením je majiteľova predstavivosť a extravagancia.
Zdá sa vám vaša A8L malá? Teda krátka? Nech sa páči, môžete mať verziu dlhšiu o 40, alebo aj 50 centi. Stačí si povedať :)
Niektoré z uvedených áut malá nemecká špecializovaná karosárka firma už skutočne vyrobila. Dokumentujú to obrázkami na svojej stránke. Aktuálne majú ako predvádzačky k dispozícii 2 ks špeciálne predĺžených verzií predošlej generácie Audi A8 W12 quattro. Jedna je čierna limo predĺžená o 40 cm. Predĺženie rázvoru zasahuje do 15 cm predĺženia predných a 25 cm predĺženia zadných dverí. Druhá A8 W12 má dokonca až o 50 cm viac. Rozmery dverí ostávajú zachované, vložená je stredná sekcia.
V prvom kole sa pokochajte priloženými obrázkami. Zväčša ide o počítačové kreácie, ale Nemci si stoja za tým, že všetko čo tu ukazujeme naozaj dokážu vyrobiť. Stačí len, aby sa našli dosť odvážni klienti. Xenatec má naozaj širký záber, v portfóliu uvádzajú aj pancierované verzie nie len luxusných limuzín, ale aj áut ako MB Sprinter, alebo Toyota LandCruiser.
Aston Martin začiatkom 90. rokov na báze AML V8 skutočne v malých množstvách Shooting Break vyrábal. Ale to už bolo dávno...
Pre zhrnutie schopností Xenatec:
Predĺžovanie vozidiel - Streching - nejde len o tvrdé predĺženie rázvoru, ale o citlivé zapracovanie do pôvodných kriviek pre minimálne narušenie pôvodného dizajnu. Predĺženia od 30 cm až po vyše 100 cm ponúkajú v dvoch verziách - Premium/Luxury - samostatná sekcia predĺženia, alebo Extra - predné i zadné dvere sú adekvátne predĺžené tak aby auto ostalo klasicky 4-dverové.
Keď na svatbu nie je dosť dobrý Bentley Conti, treba volať Xenatec. Pošlú vám superdlhú verziu. Ale predtým treba skontrolovať trasu, aby ste vôbec zatočili ku kustolu... :)
Chrysler 300C vôbec nemusí byť tuctovka. Stačí mu pridať po dvere na každú stranu...
Zvyšovanie stropov - Raising - Aj keď toto môže vyzerať ako zlý žart, alebo pohľad na auto cez fľašu minerálky, aj takéto práce sú na zozname možností chalanov v Xenatec. Luxusným autám ako A8, S-klasse či radu 7 ponúkajú zvýšenie stropu až o 12 cm pre maximálne pohodlie a priestrannosť. Kto by už také auto mohol chcieť? Snáď každý bohatý klaustrofobik :)
Kto už môže chcieť čosi takéto? Ešteže klaustrofobici nemajú dosť peňazí :)
Športové autá - samostatnú kapitolu tvoria športiaky. Práve tu asi najviac platí, že jediným limitom možností je klientova predstavivosť. Predĺžené Audi R8? Aston Martin Combi? Mercedes CLS Cabrio, Coupé, Combi? No problem! Spomínate si na nádhernú karosériu Gemballa Avalanche z r2008? Jej realizáciu má na svedomí práve Xenatec exkluzívne pre značku Gemballa.
R8 long? Znie to síce divne ale celkom sa mi páči ako to vyzerá.
Škoda, že predošlá verzia BMW radu 5 nevyzerala akosi takto...
Riešenia na mieru - Chcete svoj Cayenne, či Touareg zmeniť na pickup? Chcete 6-dverový Mercedes GL, alebo predĺžené Audi Q7? Chrysler 300C Cabrio? Chcete čosi, čo nie je na tomto zozname? Stačí len chcieť, obrátiť sa na Xenatec a zaplatiť, samozrejme! :)
Boli časy, keď Japonci robili aj luxusné kupé. Dodnes s láskou spomínam na tvary Hondy Legend Coupé. Toto sa mi tiež dosť pozdáva... Len či si to kedy kto objedná.
Touareg má za sebou už toľko variácií, že toto by asi veľa ľudí silno neprekvapilo.
Ale zato mať na miesto CLK Cabrio CLS Cabrio by bolo naozaj super...
...alebo si pán želá radšej CLS T? Viete, tá verzia podľa štúdie Shooting Break si dáva načas...