Rovnako ako v ostatných modelových radoch mladoboleslavského výrobcu sa aj do rodiny elektromobilov Enyaq iV dostáva aj športovo ladená verzia Sportline. Enyaq Sportline iV by ste mali okamžite identifikovať podľa celej armády čiernych lesklých doplnkov na karosérii, v čiernom lesku sú tak lišty okolo bočných okien, maska chladiča, strešný nosič, difúzor zadného nárazníka, nápis Škoda a plakety na piatych dverách. Samozrejmosťou je aj iný predný nárazník, pribudli aj 20-palcové disky Vega (na želanie 21-palcové Betria).

Zmenami prešla aj kabína auta. Poťahy a strop v interiéri sú prevažne v čiernom vyhotovení, dekoračné lišty dostali dekor Carbon, rovnako ako prvky na prístrojovej doske a vo výplniach dverí. Čierny poťah na prístrojovej doske, ktorý je vyrobený zo syntetickej kože, dopĺňajú šedé kontrastné švy. Súčasťou dizajnu interiéru Sportline sú aj čierne športové sedadlá s integrovanými opierkami hlavy potiahnuté mikrovláknom Suedia.

So zníženým podvozkom a zadným pohonom

V ponuke budú tri varianty pohonu. Verzia Enyaq Sportline iV 60 ponúka maximálny krútiaci moment 310 Nm, zadný elektromotor s výkonom 132 kW (180 k) a batériu s kapacitou 62 kWh (využiteľná kapacita 58 kWh). Jej dojazd je viac ako 400 km v režime WLTP. Silnejší Enyaq Sportline iV 80 má batériu s kapacitou 82 kWh (využiteľná kapacita 77 kWh), dojazd 527 km v režime WLTP a elektromotor s výkonom 150 kW (204 k). Rovnakú batériu využíva aj najvýkonnejšia verzia Sportline iV 80x s výkonom 195 kW (265 k) a maximálnym krútiacim momentom 425 Nm. Táto verzia má ako jediný Sportline dva elektromotory a pohon všetkých kolies a jej dojazd je 501 km (WLTP). Verzia Sportline dostala štandardne športový podvozok s prednou nápravou zníženou o 15 mm a zadnou nápravou nižšou o 10 mm. Maximálna rýchlosť všetkých troch verzií je 160 km/h.

zdroj: Škoda Auto

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov