Koncept s celým názvom nanoFLOWCELL Quant e-Sportlimousine poháňajú štyri elektromotory (v každom kolese), a vďaka spomínanému výkonu a krútiacemu momentu (údajne až 2900 Nm každý elektromotor) má veľmi slušné dynamické parametre. Stovku atakuje za 2,8 sekúnd a maximálka je viac než 380 km/h. I napriek tomu, že kvôli batériám neváži málo, až 2300 kg. Spolu s dojazdom 400 až 600 km by z tohto auta mohol byť veľmi zaujímavý projekt, ak sa im podarí budúci rok získať európsku homologizáciu.
Unikátnosť pohonu spočíva v kombinácii batérií a palivových článkov s tekutým elektrolytom. Práve jeho zloženie má byť tou magickou formulou k nadpriemernému dojazdu. Elektrolyt je uskladnený v dvoch nádržiach, odkiaľ ho čerpadlo pumpuje cez palivové články. V nich je membrána, na ktorej dochádza k riadenej výmene elektrického náboja, a teda zdroja energie pre elektromotory. Takéto palivové články boli doposiaľ využívané pre skladovanie energie z obnoviteľných zdrojov, a pre použitie v automobilovom priemysle boli nevhodné pre svoju veľkosť a pomalé uvoľňovanie energie. Pokrok ale nezastavíš, a zlepšenie vlastností je výsledkom vývoja firmy spolu s Bosch Engineering. Firma nanoFLOWCELL ale neuvádza, ako dlho trvá nabíjanie takejto koncepcie, a akým spôsobom sa obnovuje kapacita elektr. náboja. Ak by sa to dialo jednoduchou výmenou prázdneho elektrolytu, bol by tento spôsob silnou alternatívou k súčasným spaľovacím motorom. Sympatické je aj to, že elektrolyt je netoxický, a po zriedení vodou je odbúrateľný v prírode. Že by sa na horizonte automobilových technológií črtal nový úsvit? No podľa informácií na webe výrobcu je tento koncept cestou, ako technológiu dostať do viacerých odvetví. Auto nie je primárnym cieľom.