Nový elektrický spoločník je vo svojom vnútri iba vyvýšené ID.3. Aj on používa flexibilnú platformu MEB a hoci Volkswagen zatiaľ veľa detailov tají, vieme, že bude dostupný s pohonom zadných, aj všetkých kolies. Pri uvedení na trh bude dostupná iba prvá menovaná verzia. Pre nízke ťažisko a lepšie rozloženie hmotnosti má ID.4 vysokonapäťové batérie uložené v strede podlahy.
Interiér by sa mohol podobať tomu z ID.3.
Sériová podoba je na ceste
Vo vzťahu k užívateľskému rozhraniu okolo vodiča, VW sľubuje plne digitálny kokpit. Ovládať ho budete nielen dotykovými obrazovkami, ale aj intuitívnym hlasovým ovládaním. Tu by som určite krotil očakávania, keďže všetci vieme, ako to s nimi chodí. Zaujímavejší je dojazd na jedno nabitie, ktorý VW odhaduje na 500 kilometrov. To sme teda naozaj zvedaví. Všetky podrobné informácie a finálnu sériovú podobu spoznáme ešte tento rok.
Foto: VW