Ochrana dospelých
V prvej kategórii, ktorú skúmajú, získala Mazda MX-30 91 %. Pri čelnom náraze s prekrytím mali horšiu úroveň bezpečnosti len trup a spodná pravá časť nohy vodiča. Pri čelnom náraze bez prekrytia mali rovnako o stupeň horšie hodnotenie trup vodiča a zadného pasažiera.
Ochrana detí
Druhá kategória znamenala pre elektrickú Mazdu zisk 87 %. V oboch prípadoch, teda pri čelnom aj bočnom náraze nezaznamenali komisári ani o stupeň horšiu úroveň bezpečnosti pri oboch detských figurínach.
Ochrana chodcov
Tretia kategória a zisk 68 %. Čelná maska a začiatok kapoty sú pre chodcov „v poriadku“. Problém je pri hrane kapoty nad prednými svetlami a samozrejme slabina všetkých áut, A-stĺpiky.
Asistenčné systémy
V poslednej sledovanej kategórii získala Mazda MX-30 73 % a obhájila zisk 5 hviezdičiek v testoch Euro NCAP. Asistenčné systémy fungovali bez problémov, asistent brzdenia registroval dobre chodcov aj cyklistov.
Zdroj: Euro NCAP