Ochrana dospelých
V tejto disciplíne získal nový elektromobil od VW 87 %. Pri čelnom náraze bez prekrytia mal spolujazdec najlepšie hodnotenia, vodič mal horšiu úroveň ochrany pre trup a spodnú pravú časť nohy. Pri čelnom náraze bez prekrytia mali horší výsledok trup vodiča aj zadného pasažiera.
Ochrana detí
Táto kategória znamená pre nový elektromobil ID.3 vynikajúcich 89 %. Pri čelnom náraze nemali figuríny 6- a ani 10-ročného dieťaťa žiadne výrazne horšie hodnoty pre zranenie. Rovnako dopadli aj v prípade bočného nárazu.
Ochrana chodcov
V tejto kategórii to bolo pre ID.3 takých priemerných 71 %. Celá predná časť s nárazníkom a hranou kapoty je pre chodcov „mierumilovná“. Ani kapota a začiatok čelného skla nie sú pre chodcov príliš nebezpečné. Horšie je to ako vždy na A-stĺpikoch.
Asistenčné systémy
Posledná hodnotená kategória znamená pre elektromobil z Wolfsburgu 88 %. Asistent brzdenia fungoval dobre v mestských aj vyšších rýchlostiach, rozoznal chodcov aj cyklistov, takže s tým problém nebol. V tejto kategórii ide aj tak o veľmi dobré dosiahnuté hodnoty. Celkový výsledok 5 hviezdičiek tak nie je potom žiadnym prekvapením.