Ochrana dospelých
V tejto disciplíne získalo nové „Béčko“ 96 %. Pri čelnom náraze s prekrytím nemala figurína pasažiera žiadne problémy, vodičova figurína získala o stupeň horšie hodnotenie v oblasti trupu a ľavej vodičovej nohy. Pri náraze bez prekrytia mal problémy trup oboch predných cestujúcich, ten spolujazdcov o stupeň horšie ako vodičov.
Ochrana detí
V tejto kategórii to nové „Béčko“ zvládlo na 90 %. Pri čelnom aj bočnom náraze nemali problém figuríny ani 6-ročného ani 10-ročného dieťaťa. Iba o stupeň horšiu známku mal krk oboch figurín pri čelnom náraze.
Ochrana chodcov
Tu si novinka pripísala 78 %. Predná časť a stred kapoty nemala žiaden problém, všetky hodnoty zranenia boli v najnižších číslach. Problémom je hrana kapoty pri čelnom skle a opäť B-stĺpiky, ktoré sú problémom skoro na každom aute.
Asistenčné systémy
V poslednej disciplíne získalo „Béčko“ 75 %. Systém núdzového brzdenia fungoval dobre aj v mestských aj diaľničných rýchlostiach a rozpoznal chodcov aj cyklistov. Zisk 75 % však môžu páni v Mercedese vnímať ako sklamanie. Predsa len, štuttgartská firma je pre mnohé asistenty tvorcom a v oblasti autonómnej jazdy sa tiež angažujú azda najviac. Celkovo si však novinka zapísala skvelý výsledok a pokračuje v tradícii 5-hviezdičkových Mercedesov.