Ochrana dospelých
Ako som spomínal, tu získal VW ID.4 93 %. Pri čelnom náraze s prekrytím mal o stupeň horšiu známku trup vodiča a tiež spodné časti nôh spolujazdca a vodiča pri stredovom tuneli. Pri čelnom náraze bez prekrytia mal takéto hodnotenie trup zadného pasažiera.
Ochrana detí
Druhá disciplína znamenala zisk 89 %. Pri čelnom náraze a rovnako aj pri bočnom náraze boli obe figuríny 6 aj 10-ročného dieťaťa s tými najlepšími hodnoteniami. Ani jedna čast figuríny tak nezískala o stupeň horšie hodnotenie.
Ochrana chodcov
Nový elektromobil prešiel tretiu disciplínu na 76 %. Problémom nebola ani predná časť kapoty či predného nárazníka. Rovnako aj čelné sklo a jeho spodná časť neboli problémom, len opäť A-stĺpiky spravili „škrt cez rozpočet“.
Asistenčné systémy
V poslednej disciplíne získal elektrický ID.4 rovných 85 %. Asistenčné systémy a núdzový asistent brzdenia fungovali dobre a rozpoznávali chodcov aj cyklistov. Celkový výsledok je tak 5 hviezdičiek a veľmi dobré hodnotenia v každej disicplíne.