Na pohon nadštandardne výkonného modelu s pohonom zadných kolies slúži veľmi efektívny 163 kW (220 k) a 300 Nm elektromotor. Má účinnosť až 91% a výrobca je špeciálne hrdý na fakt, že nemá žiadne vzácne nerasty. Energiu dostáva z 87 kWh akumulátora a WLTP spôsob merania spotreby autu určil priemer na zaujímavých 16,8 kWh/100 km. To znamená, že auto vraj prejde až 625 km. Napriek rodinému určeniu má Scénic e-tech veľmi slušnú dynamiku, skutočne na úrovni niekdajších hothatchov. Stovku dá z miesta pod 8 sekúnd. Pre úsporu energie je možné nastaviť jednu zo 4 úrovní rekuperačného brzdenia.
Vhodný aj pre jazdu na diaľnici?
Viete čo znamená SCENIC?
Zdalo by sa, že je to od slova vyhliadková výletná jazda. Práve taká sa totiž od vzniku konceptu k tomuto autu hodí. Je to výletné rodinné auto. Meno je však v skutočnosti napasovanou skratkou S.C.E.N.I.C. pre "Safety Concept Embodied in a New Innovative Car". Pochopiteľne, že aj pôvodný význam slova ostal zachovaný, resp. zvýraznený. Dnes platí, že to bol super úspešný koncept. Renault Scénic má totiž už druhý titul Európske Auto Roka.
3 stupne výbavy
Renault Scénic je v ponuke v 3 stupňoch výbavy. Základná evolution je od 43 900 €. Stredná techno má cenovku 46 500 € a top model je iconic s cenou 50 000 € bez troch stovák. Všetky tri majú dodatok Long Range, teda dlhý dojaz. Kým základnej výbave predajcovia uvádzajú dovetok - nepostrádateľné prvky v rodinnom EV, stredná techno je v ponuke so sloganom všetko čo očakávate. Top model iconic má to najlepšie z technológií a dizajnu.