A.M.G.
21.02.20 13:19
N
Zase tie blbé emisné normy, koľko áut už poslali do dôchodku napr. Vw beetle, Alfa 4C, a rôzne ďalšie legendy a aj keď spĺňali debilné normy tak ich museli zrušiť aby značky prežili lebo potrebujú peniaze na vyvijanie novších typov motorov, konfigurácií prevodoviek a rôznych hovadín ktoré neslúžia na vylepšenie športovej jazdy ale pri 100 asistentoch ju kazia, často pri systémoch ktoré zabraňujú úniku emisiám ,kazia auto napr. štart-stop, adBlue...
Rôzne legendárne, spoľahlivé, revolučné motory sa v nespočetnom množstve vo všelijakých značkách strácajú do minulosti.
Ja mám rád autá všeobecne, som rád ak stále výjde niečo nové,skoro každý deň sa oznámi nové auto, samé nové verzie a aj najsilnejšie konfigurácie, na jednej strane je to pokrok a krása čo dokážu nové autá, no na druhej strane ak sa pozriem bližšie na vec a uvidím koľko je tam asistentov, rôznych blbosti o ktorých všade píšu že proste sa z autom už nemôžeš len tak vyhrať a robiť si z ním čo chceš. Keď som mal starú A6allroad bolo to jednoduchšie auto ako Q3 sportback ktorú mám teraz, nielen že bola silnejšia ale aj hravejsia napríklad aj kôli tomu lebo mala vzduchový podvozok a dobre ju bolo počuť z výfuku, zatiaľ čo moja Q3 je tichá a poriadny zvuk ožije až keď jej sliapnes na krk a nieje to už taký krásny čistý, samozrejme nové audiny všeobecne sú pohodlnejšie, no teraz vidím aký je ten rozdiel a prečo sa hovorí že staré legendy sú proste to pravé orechové.
No čo už, ekológia hrá svoje a poslanci (celkovo EU) ju používa ako zakrytie svojích biznisikov a ak sa niekto sťažuje tak povedia: "životné prostredie". Ale debilkovia, všade tá ekológia, no načo? všetkého veľa škodí
no zároveň rozmýšľam že sa Ak niekto hovorí že automobilový svet sa rúti dopredu tak je fajny magor lebo on sa skôr rúti do veľkej čiernej ekologistickej riti z ktorej sa poriadnym autám už nepodarí vyšplhať
Odpovedať