Faceliftovaný Peugeot 208 prešiel len decentnými zmenami.

Peugeot hovorí o významných zmenách dizajnu

V skutočnosti sú však zmeny vzhľadu len decentné. Dizajnéri rozšírili masku chladiča a upravili predný nárazník, ktorý dostal ostrejšie linky. Ďalej zamerali svoju pozornosť na grafiku svetlometov, v ktorých nájdeme po novom aj LED diódy pre denné svietenie. Nové predné svetlomety sú štandardom od vyšších výbav. Vzadu upútajú nové LED svetlá. Grafika zadných svetlometov pripomína pazúry leva. Pre potencionálnych zákazníkov sú na výber aj nové disky kolies. 17“ disky CARBONE pre model 208 GTi a 16“ disky TITANE pre bežné modely.

Zadné lampy majú pripomínať pazúry leva.

Interiér i-Cockpit, s ktorým prišiel Peugeot 208, zostal na svojom mieste. Tvorí ho malý volant, prístrojová doska a dotykový displej. Vyšší pasažieri budú mať v interiéri opäť problém s výhľadom na budíky. Neveríte? Tak si pozrite náš test Peugeotu 208. Francúzi však do interiéru pridali systém MirrorScreen, ktorý umožní zobraziť funkcie mobilu na 7“ dotykovej obrazovke.

Automobilka priniesla aj elektronických pomocníkov pre vyššiu bezpečnosť. Za príplatok vám radi pridajú systém automatického núdzového brzdenia. Active City Brake funguje do rýchlosti 30 km/h. Pokiaľ máte problém pri parkovaní môžete siahnuť po zadnej kamere alebo po systéme Park Assist. Ten umožní „automatické“ parkovanie do priestoru medzi dve autá.

Ponuku atmosférických motorov 1,0 PureTech (68 koní) a 1,2 PureTech (82 koní) rozšíri prepĺňaný agregát. Jeho objem bude 1,2 litra a výkon 110 koní.

Interiér je stále nevhodný pre vysokých ľudí.

Faceliftovaný Peugeot prichádza s pestrou paletou motorov. Vo francúzskom aute nemôže chýbať nafta preto je v ponuke 1,6 litrový motor HDi. Dieselový 4-valec príde v troch verziách s výkonom 75 koní, 100 koní a 120 koní. Najsilnejšia verzia je spojená s 6-stupňovým manuálom. Starý nafťák 1,4 Hdi to má už zrátané. Faceliftovaná 208-čka s nimi už nepočíta.

Peugeot dostal aj novú žiarivú farbu Orange Power.

Peugeot 208 dosiahne zanedlho métu 1 000 000 výrobených kusov.

Benzíny sa nesú v znamení 3-valcov. Ponuku atmosférických motorov 1,0 PureTech (68 koní) a 1,2 PureTech (82 koní) rozšíri prepĺňaný agregát. Jeho objem bude 1,2 litra a výkon 110 koní. Francúzi ho budú prekvapivo kombinovať len s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou. Pokiaľ chcete 6-stupňov musíte siahnuť po novom 6-rýchlostnom automate EAT6. V ponuke nájdeme aj starší 1,6 litrový motor THP s výkonom 165 koní. Vrchol ponuky bude tvoriť aj naďalej model 208 GTi s prepĺňanou 1,6-tkou s výkonom 208 koní.


Zdroj: tlačová správa