Spolu s miernym faceliftom prišla aj batéria s väčšou kapacitou 35,8 kWh. Dojazd tak stúpol o 50 % na približne 200 km (podľa cyklu EPA).
200 km dojazd nie je žiadna sláva
Starší e-Golf má batériu s kapacitou 24,2 kWh. Spolu s miernym faceliftom prišla aj batéria s väčšou kapacitou 35,8 kWh. Dojazd tak stúpol o 50 % na približne 200 km (EPA). Podľa nereálneho cyklu NEDC je to až 300 km. VW dokonca začal dodávať k niektorým stupňom výbavy aj výkonnejšiu palubnú (on-board) nabíjačku s výkonom 7,2 kWh. Štandardná má len 3,6 kW. Auto tak dokážete pri vhodnom zdroji nabiť doplna za 6 hodín. Samozrejme, nechýba možnosť pripojiť e-Golf aj na rýchlonabíjačku, kde doplníte 80 % kapacity do hodiny.
VW e-Golf ponúkne rovnaký infotainment a bezpečnostné systémy ako faceliftované verzie so spaľovacím motorom.
Zmeny sa dotkli aj pohonného ústrojenstva. Elektromotor má po novom výkon 99 kW (135 koní) a 290 Nm. Predchádzajúca verzia mala len 85 kW (115 koní) a 270 Nm. Vďaka silnejšiemu motoru trvá akcelerácia na stovku 9,6 sekundy. Nejde o dychberúci údaj, ale pružnosť elektromotora bude určite slušná.
Samozrejme, modernizovaný e-Golf dostal aj vylepšený interiér, exteriér a nové bezpečnostné systémy rovnako ako spaľovacie verzie Golfa.