Ferrari F8 Tributo má najvýkonnejší motor V8, aký automobilka kedy ponúkala. Preplňovaný 3,9-litrový agregát ponúka 530 kW (720 k) a 770 Nm krútiaceho momentu, ktorý sa prenáša len na zadné kolesá. Napriek tomu dokáže F8 Tributo zvládnuť zrýchlenie z 0-100 km/h za približne 2,9 s.
Na porovnanie, Tesla Model S dostala pred nedávnom nový update, ktorý priniesol aj mód Cheetah Stance. Ten umožňuje Tesle dosiahnuť 100 km/h ešte o desatinku rýchlejšie. Podľa tabuľkových hodnôt by tak mal Model S zrýchliť na stovku za 2,3 s, čo je o 6 desatín menej ako F8 Tributo.
Na cieľovej čiare malo Ferrari o 21 km/h vyššiu rýchlosť
Ako hodnoty zrýchlenia predpovedajú, v šprinte vo videu Tesla Model S skutočne vystrelí na 100 km/h skôr (2,52 s) ako Ferrari (2,85 s) a dostane sa do čela. Ako však F8 Tributo začalo naberať tempo, poľahky prefrčalo okolo Modelu S a do konca drag racu len zvyšovalo náskok. Šprint na ¼ míle zvládlo Ferrari za 10,216 s, pričom Tesla Model S zaostala o 0,275 s. Čo sa týka rýchlostí, Ferrari namerali na cieľovej čiare 224 km/h, zatiaľ čo Tesle len 203 km/h. Aby sa dokázalo, že víťazstvo nebolo len náhodné, drag race ešte niekoľkokrát zopakovali a výsledok bol vždy rovnaký. Čo sa však mierne menilo, boli časové rozostupy medzi autami. S opakovanými pokusmi totiž Tesla začal strácať dych a tretí pokus zvládla takmer o desatinu pomalšie ako prvý, zatiaľ čo rozdiely v časoch Ferrari sa pohybovali v troch stotinách sekundy.
Video: DragTimes