Ochrana dospelých
V prvej sledovanej disciplíne si elektrický Fiat 500e pripísal na účet 76 percent. Komisári skonštatovali, že pri čelnom náraze môžu byť niektoré časti palubnej dosky nebezpečné, obzvlášť tie v oblasti kolien a pri zrážke s pevnou i deformovateľnou bariérou vykázali snímače hrudníka figuríny vodiča hraničné hodnoty (po kontakte s pevnou prekážkou i figurína na zadnom sedadle. Keďže auto nemá stredový airbag medzi prednými sedadlami, 500e dopadla pri náraze na protiľahlú stranu najhorším možným spôsobom aj kvôli výraznému posunu figuríny do strany.
Ochrana detí
Pri čelnom náraze získali obe figuríny detí v zásade veľmi dobré známky, horšie to ale dopadlo pri simulácii nehody zboku. Snímače hrudníka figuríny desaťročného dieťaťa namerali také vysoké hodnoty, že výsledok skončil až v červenom nevyhovujúcom poli. Aj preto v tejto časti testu získal Fiat 500e „len“ 80 percent.
Ochrana chodcov
Výsledok v tejto kategórii je 67 percent všetkých bodov. Asistenčné systémy zabránili takmer všetkým typom zrážok s chodcami a cyklistami. Problémom je ale ochrana hlavy chodca a jeho panvy.
Asistenčné systémy
V poslednej kategórii núdzový brzdový asistent slabo reagoval na pomaly jazdiace autá pred Fiatom a podobne problematický bol aj odbočovací manéver a detekcia áut prichádzajúcich v protismere. V poslednej sledovanej časti tak získal elektrický Fiat 67 percent bodov, čo stačilo na 4 hviezdičky.