Inžinieri Fordu vyvinuli systém „Stall Recovery“, teda systém, ktorý pomôže pri zdochnutí motora. Auto v prípade potreby jednoducho naštartuje opäť za vás a postará sa aj o vytlačenie spojky.
Focus RS ponúkne 350 koní
2,3 litrový štvorvalcový EcoBoost dostal twin-scroll turbo s malou zotrvačnosťou. Maximálny tlak prepĺňania je 23,2 PSI. Focus RS dostal aj nový a väčší medzichladič, prepracované nasávanie vzduchu a samozrejme aj športový výfuk. Maximálny výkon 350 koní je dostupný pri 6 000 ot./min. Obmedzovač zasahuje o 800 otáčok vyššie.
Bojíte sa spojkového pedálu? Focus RS vám pomôže pri zdochnutí
Ford kombinuje hot-hatch výhradne so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Automat nie je a ani nepríde! Na niektorých trhoch to však môže byť problémom. Napríklad v USA väčšina ľudí nepozná spojkový pedál. Ako teda neodradiť zákazníkov túžiacich po Focuse RS? Inžinieri Fordu vyvinuli systém „Stall Recovery“. Teda systém, ktorý pomôže pri zdochnutí motora. Auto v prípade potreby jednoducho naštartuje opäť za vás a postará sa aj o vytlačenie spojky. Detaily ohľadom fungovania systému zatiaľ nepoznáme, ale funguje na podobnom princípe, ako Štart-stop systém.
Focus RS III je jedným z dvanástich vysoko-výkonných vozidiel, ktoré chce automobilka predstaviť na trhu do roku 2020.
Zdroj: tlačová správa