V jednoduchosti je krása

Facelift novej generácie vzbudil mierny rozruch, keďže jeho dizajn rozdelil fanúšikov na dva tábory. Avšak Bullitt vyzerá skutočne fantasticky. Neviem si pomôcť, ale naozaj sa mi páči. Nepatrím k veľkým fanúšikom Mustangu a dizajnovo mi nový Mustang nie je blízky. Avšak edícia Bullitt je iný príbeh. Farebná kombinácia a jednoduchosť dýchajú agilnosťou, ktorej Mustang spred 50 rokov príliš veľa nepobral. Pod kapotou nájdeme samozrejme motor V8 s výkonom 475 koní, čím dokáže konkurovať aj BMW M4.

Postavené tak, aby bol aj Steve spokojný

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

„Aktuálne sme na hodnote 475 koní a to ešte stále nie je finálne číslo,“ povedal vedúci inžinier Carl Widdman. V duchu Steva McQueena je k dispozícii iba manuálna 6-stupňová prevodovka. O novom Bullittovi dá na známosť aktívny výfukový systém doplnený typickými tmavými koncovkami výfuku. Maximálna rýchlosť sa zdvihla na 262 km/h. Na pohľad vynikne ikonická tmavozelená farba a takmer úplné odstránenie akéhokoľvek brandingu. To však nie je dotiahnuté k dokonalosti, keďže logo Bullitt na kufri mohlo byť predsa len menšie a nie také obrie.

Za čiernymi diskami kolies svietia červené strmene Brembo, ktoré sú súčasťou Performance Packetu, dostupné aj pre bežný model. V príplatkovej výbave nájdeme aj adaptívny podvozok MagneRide. V interiéri nešetrili a nájdete v ňom napríklad virtuálne budíky, navigáciu alebo príplatkové sedadlá Recaro. Zaujímavosťou je, že pri naštartovaní sa vám na prístrojovej doske zobrazí váš Bullitt, miesto typického znaku cválajúceho mustanga. Oficiálne ceny ešte nie sú známe, ale cena by sa mala pohybovať medzi cenou Mustangu GT v plnej výbave ($40,000) a GT350 ($58,045). Čo hovoríte, dôstojný nasledovník kultu s názvom Bullitt?