Ochrana dospelých

Pri ochrane dospelých cestujúcich NCAP vlastne nemalo modelu Mustang Mach-E čo vytknúť a celkom zaslúžene získal 92 percent bodov. Auto poskytuje veľmi dobrú ochranu cestujúcim vpredu i vzadu, rám je stabilný a výsledky neovplyvní ani rôzna veľkosť pasažierov či ich poloha pri sedení. Čo sa komisárom nepáčilo, bola miera deformácií, ktoré Ford spôsobil bariére na mobilnom vozíku, samotný elektrický crossover však dopadol nadmieru dobre.

Ochrana detí

Mustang Mach-E si za ochranu detí odnáša 86 percent bodov, ak by sme však posudzovali len výsledky pri čelnom a bočnom náraze, bolo by to rovných 100 %. Ford chráni malých cestujúcich jedným slovom perfektne a v celkovom hodnotení stratil nejaké tie percentá len preto, že na jeho zadné sedadlá nenainštalujete všetky typy detských sedačiek.

Ochrana chodcov

Mustang Mach-E má síce vystreľovaciu prednú kapotu, ktorá má zmierniť zranenie chodca pri zrážke s ním, a v tomto smere tento systém skutočne funguje. Celá plocha poskytuje dobrú alebo adekvátnu ochranu a kryje tiež obvykle nebezpečné miesto prechodu kapoty do čelného skla. Problematická je však jej predná hrana a podľa očakávania aj oba predné stĺpiky. Výsledok 69 percent preto neprekvapí.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Asistenčné systémy

V poslednej skúmanej disciplíne to Mustang Mach-E dotiahol na 82 percent. Jeho elektronické bezpečnostné systémy fungujú v zásade bez komplikácií, auto by však mohlo rýchlejšie reagovať na chodca pri cúvaní a podobný výsledok platí aj pre chodcov pri odbočovaní. Na iné autá v premávke Ford naopak reagoval bez výhrad.