Nové technológie sa do áut dostávajú podobne rýchlym tempom ako kedysi do domácej spotrebnej elektroniky a to, čo bolo kedysi vo svete nemysliteľné, je dnes dávno realitou. A kým kedysi predstavoval vrchol luxusu poriadny audiosystém, s príchodom internetu a odolných výkonných procesorov na paluby dopravných prostriedkov sa z áut neraz stávajú pojazdné počítače či smartfóny. Infotainmenty sa z generácie na generáciu zrýchľujú a prinášajú nové funkcie. A keď sa už zdá, že nie je čím prekvapiť, príde Ford a dá si patentovať systém zvaný Billboard interfaces for vehicle displays.
Tajný agent v akcii
O čo vlastne ide? Patentovaný systém dokáže, podobne ako dnes povedzme systém čítania dopravných značiek „prečítať“ billboardy pri cestách, nahrávať ich obsah do palubného infotainmentu auta a v prípade potreby ponúkať cielenú reklamu posádke auta prostredníctvom infotainmentu. Toto sú samozrejme zatiaľ len dohady, samotná automobilka totiž stále neprezradila, na čo hodlá podobný systém v praxi využiť a či sa niekedy v sériových Fordoch vôbec ukáže. Ako sa však hovorí, bez vetra sa ani lístok nepohne, a tak je dosť pravdepodobné, že Ford má so systémom Billboard interfaces for vehicle displays naozaj nejaké, bližšie nešpecifikované plány.