Keďže je to ST-čko, má oproti obyčajnej Fieste iné pruženie, inak nastavený podvozok a silnejšie brzdy. Krútiaci moment rozdeľuje vylepšený systém Torque Vectoring Control. Stabilizačný systém má tri stupne nastavenia, takže za volantom sa človek bude cítiť iste, no zároveň elektronika dovolí trochu s autom pošpásovať.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Fiesta ST už v základe dostane 17 palcové disky a o 15 mm znížený podvozok. Športové sedadlá nemôžu chýbať, inak by bol Ford na smiech, takže vaše pozadie si bude hovieť v sedačkách Recaro. LED diódy pre denné svietenie, bezkľúčové štartovanie a klimatizácia sú už v takýchto autách asi štandard. Ako jedno z prvých áut prichádza s hlasovým komunikačným systémom SYNC, ktorý zahŕňa funkciu Emergency Assistance. Tá v prípade dopravnej nehody vytočí telefónne číslo záchrannej služby.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Najbližší rivali Peugeot 208 GTI a RenaultSport Clio 200 turbo majú síce o trochu koní viac, Fiesta ST ich ale bude porážať cenou, pretože tá by mala byť asi o 1000 Eur nižšia. Tak sa dajme, veríme, milo prekvapiť. Pár kúskov by mohlo nájsť majiteľov aj u nás, čo poviete?